vrijdag 22 mei 2015

Welk toestel moet ik kopen om gewicht te verliezen ?


Een vraag die we dagelijks te horen krijgen... met welk toestel verlies ik het meeste vet ? of...  Welk toestel moet ik kopen om te vermageren ? Hoe krijg ik men buikje weg ? Hoe krijg ik men dikke billen kwijt ?
Via Google en Youtube zal je wel verhalen genoeg gevonden hebben welk toestel het beste is. In de werkelijkheid doet het toestel er eigenlijk niet toe ! Welke beweging je ook doet het gaat hem puur over lang trainen aan een lage hartslag en dit liefst 3 maal per week. In vaktermen heet dit langduur training.  En of je dit nu doet op een loopband, een hometrainer of een elliptical
dat maakt niet uit.
Je moet doen wat je graag doet !
De ene persoon loopt liever en de andere fietst liever.
Wat u zeker moet weten is dat er geen wondermiddelen bestaan en zeker geen tovermiddelen zoals je die kan vinden op het internet ! Vele producten kunnen de gezondheid ernstig schaden ! Raadpleeg steeds uw arts vooraleer je iets probeert ! 
Geloof niet in de duizenden indianenverhalen die reeds gepubliceerd werden.


voor meer tips surf naar onze site http://www.homefitness.be/nl/tips.htm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten